29 בספט׳ 2016

הרשימה שלי


סוף סוף ובאיחור אלגנטי הצטרפתי גם אני לקוראי "הרשימה" של יובל אברמוביץ. כחובבת רשימות ותיקה, אני יודעת שזה בעצם הדבר היחיד שמניע אותי לפעולה (אחרת אני פשוט שורצת בפייסבוק כל היום). אבל רשימת חלומות אמיתית, כזו שמהווה התחייבות וצעד ראשון בדרך להגשמתה, לא כתבתי עד היום.
בכל הנשים שאני פוגשת במסגרת עבודתי, כמאמנת ומנחת קבוצות לאורח חיים בריא, אני מפצירה לערוך רשימה כזו, והן נמנעות, בעזרת תירוצים יצירתיים כמו "לא צריכה לכתוב, הכל בראש", "אני יודעת בדיוק מה אני רוצה" ו"אין לי כרגע עט". אז אני מכירה את כל התירוצים, ובספר מוסבר בדיוק איך להתגבר עליהם (בדרך הפשוטה האהובה עלי - פשוט להתחיל ולעשות), אז הנה התחלתי - עטפתי מחברת, יש לי עט, וכתבתי לי רשימה של דברים שאני רוצה לעשות השנה. 
אבל כתיבת הרשימה היא רק הצעד הראשון בהגשמת החלומות. הצעד הבא הוא לצעוק אותם ככה שכל מי שיכול לעזור, ישמע את הצעקה, וירצה לעזור. 
אז בהמשך עוד אפרסם את החלומות, כדי שתראו שאני לא רק מדברת לעצמי בלב, ואבקש עזרה בהגשמתם. 
ראש השנה ועשרת הימים הבאים הם זמן מעולה לחשבון נפש - מה השגנו השנה ומה נרצה להשיג בשנה הקרובה ובכלל. הרשימה מתכתבת היטב עם אחד היסודות בגישה שלי לאורח חיים בריא - תכנון. תכנון נכון עוזר להגשים את המטרה, בתנאי שיודעים מה רוצים להשיג ואיזה משאבים צריך להקדיש. אז הנה דרך מצויינת לחשוב קדימה והלאה - מה הייתן רוצות להשיג השנה? מה החלום שלכן?
כתבו לי בתגובות, ומבטיחה לעזור במה שאוכל:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: