25 באוק׳ 2016

בחזרה לשגרה

 
ה"חגים", התקופה הזו שבה לא עובדים (כמעט), מבלים הרבה עם המשפחה ואוכלים הרבה, הם כייף. כייף לצאת מהשגרה, לנוח, להפגש עם אנשים שלא ראינו הרבה זמן ולאכול מאכלים טעימים שלא אוכלים ביום-יום. 
אבל חוץ מילדים בגיל בית ספר, כולם חושבים שזה ארוך מדי, והתירוץ "אחרי החגים", כבר כמעט הופך לשגרה בעצמו. 
אז הנה, "אחרי החגים" הגיע סוף סוף וזה הזמן לחזור לשגרה של אכילה בריאה ופעילות גופנית (או להתחיל אחת כזו. זוכרת את ההחלטות מלפני חודש?). איך עושים את זה? כמו כל שינוי - בצעדים קטנים:

בחגים הקיבה התרגלה לקבל הרבה אוכל, וכדאי לתת לה לחזור לעצמה לאט לאט, ולא בדיאטת כסאח. הפחיתי בהדרגה את הכמויות עד שתחזרי לכמויות, שהיית רגילה לאכול לפני החגים. התחילי כל ארוחה בסלט ירקות או ירקות מאודים, שגם משביעים וגם נותנים אנרגיה.

תני לגוף להתרגל מחדש לפעילות גופנית סדירה, ולכן אל תתחילי אימונים בעצימות גבוהה, אלא הדרגתית. שלבי בפעילות הרגילה שלך אימוני כוח, שמזרזים את חילוף החומרים, ועוזרים לבנות מסת שריר על חשבון השומן שנצבר במהלך החגים. 
הצעדים הקטנים יעזרו גם לנפש ולראש להבין שהיה כייף אבל החופשה נגמרה, ושעד לחופשה הבאה חוזרים לשגרה. פרגני לעצמך על כל הצלחה, וזכרי שאת לא בתחרות עם אף אחד, אפילו לא עם עצמך. 
 
רוצה תמיכה? בחודש הבא נפתחים המחזורים הבאים של קבוצת "מפסיקות לספור, מתחילות לסמוך". עכשיו ההרשמה המוקדמת בהנחה גדולה. כל הפרטים כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: