2 בדצמ׳ 2015

שבע האפליקציות שיעזרו לך לאמץ הרגלים של אורח חיים בריא

הטלפון שלנו כבר מזמן לא משמש אותנו רק לשיחות, ואנחנו כבר לא מצליחים לדמיין את החיים בלי אפליקציות שעוזרות לנו להגיע ממקום למקום, לשלם על חניה, לדעת מה מזג האוויר ולשחק סוליטר. 
גם בתחום אורח החיים הבריא יש המוני אפליקציות, שעוזרות לשמור על המשקל, להתאמן ולעשות פעילות גופנית, מתזכרות, מסבירות על מרכיבי מזון ועוד. 

בדף העסקי שלי תזונה נכונה, יעל ענבר, יש מדור קבוע "אפליקציה בשבוע", שבו אני מספרת על אפליקציה שעוזרת באימוץ הרגלי אורח חיים בריא. קיבצתי כאן  כמה מהאפליקציות החביבות עלי, שכולן בחינם לאייפון ולאנדרואיד. 


מומלץ לשתות 10 כוסות מים ביום, וכבר לקחנו בקבוק קטן בתיק, אבל איך זוכרים לשתות?  Daily Water היא אפליקציה שעוזרת לעקוב אחרי שתיית מים יומית. מסמנים כמה כוסות רוצים לשתות ביום (מומלץ 8-10) וכל כמה זמן רוצים תזכורת, והטלפון יזמזם ויזכיר לכן לשתות. אפשר לערוך מעקב אחרי השתיה היומית, אם אחרי כל כוס מסמנים וי, ויש אפילו גרף.

 

Runtastic היא אפליקציה שהופכת את הפעילות הגופנית שלכן למדוייקת יותר. אם אתן רצות, הולכות או רוכבות על אופניים תוכלו לעקוב אחרי המסלול (בעזרת ה- GPS של המכשיר), המרחק, משך הריצה, שריפת הקלוריות ועוד פרמטרים, ואף לחלוק אותם עם חברים.


אחד הכלים שעוזרים לנהל אכילה מבוקרת הוא לרשום כל מה שאוכלים. כן, ה-כל. עצם הרישום גורם לנו לחשוב - האם כדאי להכניס את המאכל הזה לפה, או לוותר. אפשר לעשות את זה עם עט ופנקס, ואפשר באפליקציה, שגם נותנת מידע נוסף ובקרה, בהתאם לגיל, למשקל ולפעילות הגופנית. האפליקציה counteat, שפותחה על ידי דיאטן של מכבי, לא רק עוזרת ברישום מה שאוכלים, אלא גם מבקשת לדרג את מידת הרעב, ולעזור בזיהוי מצבים של אכילה רגשית. 


כולן יודעות שכדי לחזק את שרירי הבטן כדאי לעשות כפיפות בטן, אבל לבד זה משעמם, וגם לא תמיד יעיל, ומדריך צמוד הוא מותרות שלא כולן יכולות להרשות לעצמן. הפיתרון - "Abs Workout". בוחרים רמה, מדריך וירטואלי ומוסיקה, ומתחילים בסדרת תרגילים יומית של 8 דקות לחיזוק שרירי הבטן. למתמידות מובטחות קוביות! 

 

מתוק הוא טעם החיים, כמו שאומר השיר, אבל הסוכר עלול לגרום לנזק רב לבריאות. לכן כדאי להפחית איפה שרק אפשר. הדרך הנכונה לעשות זאת, כמו כל שינוי, היא בצעדים קטנים, שהולכים וגדלים עם הזמן וההתרגלות.  SugarStop Challenge מאפשרת למשתמשת לסמן מה היא רוצה להפחית, מזכירה לשתות מים, מאפשרת מעקב אישי ולהעזר בחברים

 

למי שאוהבת יוגה ורוצה אותה קרוב אליה ולמי שלא ניסתה ורוצה להתחיל -  Yoga Studio אפליקציה עם סרטוני וידאו של תרגילי יוגה ומדיטציה, אפשרות ליצור סרטונים של שיעורי יוגה, והמון תנוחות מצולמות עם הסברים. עכשיו כל מה שצריך זה מזרון דק ובגדים נוחים

 
Make My Plate היא אפליקציה יסודית שמקיפה את כל תחומי הדיאטה, ומציעה ארוחות על פי תפריט של דיאטניות ותזונאיות, מנות לפי טעמו של כל משתמש, מידע תזונתי על כל מנה (קלוריות, שומן וחלבונים), רשימת קניות לתכנון נבון, הצעות לאכילה נכונה במסעדות, מתכונים, טיפים, תזכורות וקבוצת תמיכה בשידור חי.

מוזמנות להוסיף בתגובות את האפליקציות שבהן אתן משתמשות או רעיונות לאפליקציות שהייתן רוצות שיהיו:

2 תגובות:

  1. המלצות מצויינות, במיוחד מצאה חן בעיני האפליקציה שמזכירה לשתות מים, אפילו שחורף עכשיו

    השבמחק
    תשובות
    1. חשוב לשתות מים גם בחורף.
      החימום והקור מייבשים, אבל אנחנו לא מרגישים את זה.
      תהני!

      מחק

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: