21 במרץ 2017

ה-חוברת!


כשסיגל ביצור ואני התחלנו להנחות קבוצה לאורח חיים בריא, קראנו לה "מפסיקות לספור מתחילות לסמוך", כי הכרנו נשים רבות שרוצות לאכול בריא יותר, לעשות פעילות גופנית, לרדת במשקל ולהרגיש יותר טוב, אבל לא רוצות להגביל את האכילה, לספור קלוריות של כל מה שנכנס להן לפה, ולהשתעבד לתפריט קבוע, לספירת קלוריות, לשקילה ולתזוזה של כמה גרמים לכאן או לכאן.אנחנו יודעות שקשה להתמיד בדיאטות כאלה לאורך זמן, והשינוי האמיתי במשקל ובהרגשה מגיע רק משינוי הדרגתי של אורח החיים, מלסמוך על עצמינו שאנחנו יודעות מה הכי טוב לגוף שלנו. 
בקבוצות אנחנו מתמקדות בתהליך השינוי - איך לתכנן ולהציב גבולות, איך לנהל את הזמן, כך שיהיה לך פנאי לדברים שחשובים לך, איך לדעת מה טוב לגוף ואיך לאהוב אותו, גם אם הוא לא נכנס לג'ינס מהתיכון. אבל שמענו מהמשתתפות, שהן רוצות גם מידע על תזונה בריאה ומתכונים, והחלטנו לסכם את הכל בחוברת הדרכה ותרגול, שעכשיו זמינה לכל מי שרוצה לאמץ הרגלים של אורח חיים בריא.
בחוברת 12 פרקים, ובכל אחד מהם תרגילים אישיים מעוררי מחשבה ועשיה, מידע רב על תזונה ואורח חיים בריא אתגר ומטרות שבועיות ואפילו מתכון פשוט להכנה וטעים. 

בעזרת החוברת תלמדי ליצור לעצמך הרגלים חדשים, לעשות שינוי באופן יעיל ונעים, לבחור את התזונה והפעילות הגופנית שאת אוהבת, לאכול נכון גם בשגרה וגם באירועים ובחופשים, לקרוא תוויות מזון ולקנות בחוכמה, והכי חשוב - תניעי גם אנשים נוספים בסביבתך ובמשפחתך לפעולה. 

להפתעתנו ולשמחתנו, החוברת רק ראתה אור לפני קצת יותר משבוע, וכבר עותקים רבים נרכשו. זה מראה לנו כמה היא נחוצה וכמה נמאס לנשים מדיאטות והן רוצות שיטה שעובדת לאורך זמן.
הנה מה שכתבו לנו כמה מהנשים שקנו אותה: 
* חוברת מעולה, יפה ואפקטיבית. נדיבה מאד מאד במידע, עם שלל מתכונים שווים. והכי חשוב לי - מסודרת ובהירה ומזמינה לפעולה. 
* אני מאד נהנית מהספר, אינטליגנטי, אסתטי, המסרים ברורים, קולעים, ניתנים ליישום - הצלחתן בגדול!
* חוברת יפיפיה,ידידותית למשתמש, מאוד יישומית
המחיר, במיוחד לתקופת ההשקה,  הוא 59 ש"ח, במקום 87 ש"ח (בתוספת דמי משלוח בדואר רשום 15 ש"ח), אז אם את רוצה עותק משלך, מהרי להזמין! לפרטים נוספים ולהזמנות לחצי כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: