3 בדצמ׳ 2017

להתאהב בעצמך





מתוקף עיסוקנו באורח חיים בריא, אנחנו מדברות עם הרבה נשים שרוצות לעשות שינוי תזונתי. חלק רוצות להרגיש טוב יותר, חלק כבר קיבלו כמה התראות מהרופא ששלח אותן לעשות בדיקות, וחלק פשוט לא מרוצות מאיך שהן נראות. כולן מדברות על חוסר ברירה, ומתייחסות לתהליך שעליהן לעבור כאל אילוץ מעצבן. 

הגישה שלנו היא אחרת. כשמתייחסים לאכילה, לפעילות גופנית ולשינה כאל עונש, אי-אפשר לעשות שינוי שישאר לתמיד, וכל הזמן רק חושבים מתי זה יגמר כבר. שינוי באורח החיים ואימוץ הרגלים בריאים הם תהליך כייפי שמפתח ראיית עולם אופטימית וחיובית. בשינוי כזה, הדרגתי ומותאם לך, תוכלי ללמוד על עצמך דברים שלא היית יודעת אחרת. כאשר התהליך הוא מעמיק וחיובי, חוויית השינוי מפחידה פחות.

מה צריך בשביל שינוי שנשאר לתמיד? 

קודם כל - פתיחות. חשבי כמה כייף זה ללמוד דברים חדשים - סוגים שונים של פעילות גופנית, לבשל בדרכים שונות, להכיר חומרי גלם חדשים.

שנית - נכונות להפטר מהישן שלא משרת אותך ולפנות מקום לחדש שעושה לך טוב - חשבי רגע על מה שאת כבר לא אוהבת - מאכלים מכבידים, אורח חיים יושבני; חשבי על השינוי שהיית רוצה שיקרה - שתרגישי קלילה ומסוגלת לעשות מה שקודם לא יכולת; עכשיו את פנויה לחדש!

ואחרון - אומץ!  - שינוי זה דבר מפחיד. להפטר מהמוכר והידוע זה מפחיד. להגיע לגבהים ולהגשים חלומות - זה מפחיד מאוד. אזרי עוז, ואמרי לעצמך, שאת ממש רוצה להכיר את עצמך החדשה, המתנסה, המעזה ו- המצליחה! שימי בצד את הפחדים, נסי והעזי. מה שלא מצליח - שני אותו עד שכן תצליחי.

כן, בשביל שינוי באורח החיים, לא צריך לספור קלוריות, לא צריך להשקל כל שבוע ולא צריך למדוד היקפים. מה שצריך זה לשנות את הגישה. לבחור בבריאות ולהרגיש שאת שולטת במה שקורה בחיים שלך. וזה מגיע לך, כי כמו שכתב אוסקר וויילד: "להתאהב בעצמך - זו התחלה של רומן לכל החיים".

על כל זה ועל כלים פשוטים לאימוץ אורח חיים בריא נדבר בהרצאה שלנו "לתפוס את הכדורים באוויר - אורח חיים בריא לנשים עסוקות" שתתקיים בגבעת שמואל ב - 5.3.18 בשעות הבוקר. לפרטים והרשמה - הכל בלחיצה כאן.

2 תגובות:

  1. נשמע נהדר ובול בזמן - אוהבת את הגישה העניינית בלי צעדים קיצוניים או מסובכים, שמציעה רכישת הרגלים טובים לחיים

    השבמחק

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: