9 במאי 2016

מפסיקה לספור, מתחילה לסמוך

מה זה עצמאות בשבילך?
עבור הרבה אנשים עצמאות זה הקמת המדינה, דגל כחול לבן, מנגל ומטס. 

עבורי, אורח חיים בריא הוא אחד התחומים שבהם עצמאות מתבטאת הכי חזק. 

הרבה אנשים חושבים שכדי לרזות צריך לשמור על דיאטה קפדנית, של מספר קלוריות מצומצם ביום, שאם אכלו משהו משמין, הם צריכים לקזז אותו על ידי פעילות ספורטיבית אינטנסיבית, ונותנים למשקל, שעליו הם עולים כל יום, לנהל להם את החיים. 

בעיני, הרזיה ושמירה על משקל תקין הן רק חלק קטן מאורח חיים בריא, שכולל תזונה נכונה  ופעילות גופנית. כשאני מודעת למה שאני מכניסה לגוף, כמה ובאיזו תדירות, ואיך אני מפעילה אותו, שיזוז ויתגמש, אני סומכת על עצמי ולא על גורם חיצוני, כמו משקל או תפריט.


עצמאות בשבילי זה
לדעת מה חשוב לי, ולקחת אחריות על ההחלטות והמעשים שלי.
להבין שזה תלוי בי, ולא באף אחד אחר. לא בדיאטנית, לא במדריכת הכושר, לא בבן הזוג או בילדים ולא בתורשה מההורים. 
להחליט שנגמרו התירוצים, ושמעכשיו אני מחליטה על עצמי ולא לתת לאף אחד ולשום דבר לתרץ בשבילי.
להציב מטרות חכמות, ולפעול להשגתן, בנחישות וברגישות. 
להתחיל בצעדים קטנים, ולאט לאט להגביר.

בתזמון מצויין עם יום העצמאות יצרתי, יחד עם סיגל ביצור, מנחת קבוצות לאורח חיים בריא, סרטונים, שמסבירים את הגישה שלנו לאורח חיים בריא. 

מוזמנת לצפות בהם כאן:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: