22 במאי 2016

מה עושים במקום לספור?


מאז שסיגל ביצור ואני התחלנו לפרסם את הקבוצה לאורח חיים בריא שאנחנו פותחות ב- 30.5.16, קיבלנו המון שאלות. 
השאלה העיקרית נגעה לשם הקבוצה "מפסיקות לספור, מתחילות לסמוך" - מה קורה כשמפסיקים לספור? איך אפשר לרזות בלי לספור, והעיקר - מה עושים במקום לספור
אז כמו שכל מי שאי פעם ניסתה לעשות דיאטה יודעת, ספירה של קלוריות או נקודות מביאה לתוצאות של ירידה במשקל, אבל הן זמניות, ואחרי זמן לא רב של ניסיון להתמיד, מעלים בחזרה את כל המשקל שירד, ואפילו יותר. 
כי שמירה על המשקל, וחשוב מזה - על הבריאות, היא לא רק ציות לכללים שמישהו אחר קבע. שינוי הרגלים של תזונה, פעילות גופנית, שינה וכל מה שקשור לאורח חיים בריא, כזה שנשאר לתמיד, עובד רק אם תקשיבי לגוף שלך.
כשאת שואלת "מה צריך לאכול" או "כמה צריך לאכול", את שואלת את השאלה הלא נכונה. השאלה הנכונה היא "מה אני צריכה לאכול?", "מה מתאים לי לאכול?", ואת ההקשבה הזו לגוף, את הזיהוי של הצרכים שלך, אנחנו מלמדות בקבוצה, וגם מה עושים עם זה. 
עוד שאלה שנשאלנו היא למה דווקא בקבוצה? הרי לא הכי כדאי לקבל ייעוץ פרטני, כזה שהכי יתאים בדיוק לצרכים ולקשיים של כל אחת ואחת?  

לקבוצה יש כוח. בקבוצה, את לא לבד. בקבוצה נמצאות עוד נשים בדיוק במצבך, שרוצות בדיוק כמוך לרצות ולאמץ הרגלים של אורח חיים בריא, שרוצות לעזור ולהעזר, לייעץ ולקבל עצות, לחלוק ולהקשיב. הקבוצה מניעה לפעולה ומחזקת כל אחת מהחברות שבה, וזה יתרון עצום. 

את הכוח הזה של הקבוצה אנחנו לא משאירות רק לשעות המפגשים, אלא מרכזות אותו בקבוצה סודית בפייסבוק, שבה אפשר להמשיך לדון עם החברות (וגם איתנו!) על כל הנושאים שעלו, לרכז טיפים ורעיונות ולהמשיך להתחזק יחד. 

אז אם את מעוניינת לעשות שינוי משמעותי באורח החיים שלך, ולהבטיח שהשינוי ישאר לאורך זמן, לחצי כאן להרשמה - נותרו עוד יומיים עד לתום ההרשמה המוקדמת! (480 ש"ח במקום 600 ש"ח).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: