19 באפר׳ 2018

מי רוצה להיות עצמאית?

 
עצמאות זו תכונה שאנחנו מפתחות עם הגיל.
בתור ילדות, אנחנו לא רוצות שמישהו "יחליט עלינו" - שלא יגידו לנו מה ללבוש, ומה לאכול, מתי לעשות שיעורי בית ועם מי לשחק.
כשאנחנו מתבגרות, אנחנו לאט לאט רוכשות עוד ועוד כישורי חיים, שעוזרים לנו להחליט בעצמנו לגבי עצמנו. לא רק מה ללבוש ועם מי לשחק, אלא גם איפה לגור ובמה לעבוד ועוד החלטות הרות גורל. 

יש תחום אחד שבו אנחנו מוכנות לתת למשהו אחר להחליט בשבילנו, וזה התזונה שלנו. הרבה נשים חושבות שתזונה נכונה פירושה דיאטה קפדנית, ספירת קלוריות וקיזוזים. הן נותנות למשקל, שעליו הן עולות כל יום, לנהל להן את החיים, ולהכתיב להן מה לאכול וכמה. אחרות "זורמות" עם ההרגלים, החשקים והתכתיבים של המדיה והפרסומות, וצורכות גם מוצרים שברור שאינם בריאים.

הרזיה ושמירה על משקל גוף תקין הן רק חלק קטן מאורח חיים בריא, שכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית וחשיבה חיובית. אורח חיים בריא הוא מודעות למה שאת מכניסה לגוף, כמה ובאיזו תדירות, איך את מפעילה את הגוף, והאם את מרגישה טוב, מרוצה ונינוחה. כשאת סומכת על עצמך ולא על גורם חיצוני, כמו משקל או תפריט, את עצמאית. 

עצמאות זה
לדעת מה חשוב לך ולקחת אחריות על ההחלטות והמעשים שלך.
להבין שזה תלוי רק בך, ולא באף אחד אחר. לא בדיאטנית, לא במדריכת הכושר, לא בבן הזוג או בילדים ולא בתורשה מההורים. 
להחליט שנגמרו התירוצים, ושמעכשיו את מחליטה על עצמך. להציב מטרות, ולפעול להשגתן, בנחישות וברגישות.  להתחיל בצעדים קטנים, ולאט לאט להגביר.

אם גם את רוצה לעשות שינוי באורח החיים שלך, כזה שתוכלי להטמיע אותו בקלות ולהתמיד בו לאורך זמן, את מוזמנת לסדנא חווייתית שנערוך בחודש הבא, ובה נגלה את כל הסודות ליצירת שינוי משמעותי ולהשגת אורח חיים בריא יותר.
לפרטים והרשמה לחצי על הקישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: