22 באפר׳ 2015

עצמאות


יש הרבה אנשים שבשבילם עצמאות זה הקמת המדינה, דגל כחול לבן, מנגל עם המשפחה והחברים. 
אז מה הקשר בין אורח חיים בריא ועצמאות? 
הדרך לאורח חיים בריא עוברת בהבנת החשיבות של תזונה נכונה ופעילות גופנית להמשך הקיום של הגוף שלי, מודעות למה אני מכניסה אליו, כמה ובאיזו תדירות, ואיך אני מפעילה אותו, שיזוז ויתגמש.
עצמאות זה לדעת מה חשוב לי, ולקחת אחריות על ההחלטות והמעשים שלי.
עצמאות זה להבין שזה תלוי בי, ולא באף אחד אחר. לא בדיאטנית, לא במדריכת הכושר, לא בבן הזוג או בילדים ולא בתורשה מההורים. 
עצמאות זה להחליט שנגמרו התירוצים, ושמעכשיו אני מחליטה על עצמי ולא לתת לאף אחד ולשום דבר לתרץ בשבילי.
עצמאות זה להציב מטרות חכמות, ולפעול להשגתן, בנחישות וברגישות. להתחיל בצעדים קטנים, ולאט לאט להגביר.
עצמאות זה לדעת שלפעמים צריך עזרה, ולא להתבייש לבקש אותה. אני כאן בשבילכן.

טיפ קטן ושימושי למנגל - תכננו! אל תאכלו כל מה שיורד מהמנגל. חשבו מראש מה תאכלו וכמה (בעיקר כמה), ודבקו בהחלטה. 

חג עצמאות שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: