25 באפר׳ 2015

מה הקשר בין אורח חיים בריא ובין איזון כלכלי?


 מכירים את המשפטים: "מהשבוע הבא אתחיל...", "...זה לא חד-פעמי, זה עניין של שינוי הרגלים", "שוב נפלתי, חטאתי, זו מעידה אחת קטנה...", "מה אפשר לעשות, ככה זה אצלנו במשפחה" ?

כל מי שניסה דיאטה לפחות פעם אחת מכיר את המשפטים האלה מצויין. 
כן, אורח חיים בריא דורש שינוי הרגלים מתמשך, כזה שמתחיל בצעד קטן וממשיך לאט לאט עוד ועוד עד שנוצר שינוי מעמיק וארוך טווח. מהרגע שמקבלים החלטה, יתכנו "נפילות" אבל גם תיקונים, ומה שחשוב זה לשים את התירוצים בצד, לשמור על הכיוון הכללי ולהתמיד. נכון, לא תמיד רואים מייד את התוצאות, אבל ההשפעה המתמשכת היא זו שמיטיבה עם הגוף והנפש.

ההחלטה להביא את הארנק המשפחתי לאיזון כלכלי דומה מאוד להחלטה להתחיל לשמור על אורח חיים בריא. גם כאן מדובר בצעדים קטנים ובעבודה מתמשכת של למידה, השוואה והתמדה, וכדאי להתחיל עכשיו, ולא להזכר רגע לפני שיוצאים לפנסיה. ממש כמו בהחלטה לעשות שינוי תזונתי - הצבת גבולות, תכנון, קביעת יעדים, התמדה ושחרור של אמונות מגבילות - יביאו לתוצאות טובות ומתמשכות, שישארו איתכם כל החיים. 

כצעד ראשון, אני מזמינה אתכם לסדנת "בעושר ובכושר", שאותה אני עורכת כבר פעם שלישית עם ענת צלניקר, יועצת לכלכלת המשפחה, ובה נדבר על כל הדרכים הנ"ל. הסדנא תתקיים ביום ו' 1.5.15 בין 9-12 בתל אביב ומחירה 95 ₪ ליחיד, 160 ₪ לזוג. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

מי אנחנו
  
יעל ענבר, מאמנת להרזיה ותזונה נכונה, בעלת תואר ראשון במדעי הרפואה ותואר שני במנהל עסקים. מאמנת נשים בתהליך ממוקד מטרות, להרזיה ואימוץ אורח חיים בריא, מרצה ומנחת סדנאות בישול בריא.

ענת צלניקר, חברה באיגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסטטיסטיקה. בתהליך קצר טווח וממוקד תוצאות, בונה תכנית כלכלית למשפחות בשלבי החיים השונים הולדת ילד, גירושין, נישואין, פרק ב' ושינוי קריירה, ומאפשרת למקסם את הפוטנציאל הכלכלי, לחיות בביטחון כלכלי ולהגיע להישגים כלכליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כתבו לנו משהו, שלא נשב פה בחושך לבד: